پاکدشت| برگزاری جلسه پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

همزمان با فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر، جلسه کمیته پیشگیری شورای مبارزه با مواد مخدر در خصوص تدوین برنامه های پیشگیری از اعتیاد در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاکدشت با حضور قاسم بوربور معاون اجتماعی فرمانداری پاکدشت و نادره افشارها رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت، رضا جورابلو جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر، مهدی مرادی رئیس آموزش فنی و حرفه ای پاکدشت، معصومه میرزایی کارشناس مسئول امور توسعه و پیشگیری بهزیستی و  دیگر اعضاء شورا به منظور پیگیری اجرای مصوبات جلسه قبل و برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در اتاق ریاست برگزار شد.

 در این جلسه رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت و دبیر اجرای برنامه های هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر به فعالیتها و برنامه های قابل اجرا در شهرستان بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره و بر همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی را خواستار شد.

معاون اجتماعی فرمانداری شهرستان بر اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی در کنار نشاط اجتماعی بر امر پیشگیری از اعتیاد در شهرستان تاکید داشت.

معصومه میرزایی کارشناس مسئول امور توسعه و پیشگیری بهزیستی گفت: اجرای برنامه های این هفته در سال ۱۴۰۲ با تمرکز و اولویت بر معرفی خط ملی اعتیاد ۰۹۶۲۸ و کارزار رسانه ملی پیشگیری از اعتیاد برنامه ریزی شده است.

در پایان هریک از اعضا به تشریح برنامه های خود شامل ایجاد نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه، غبار روبی از مزار شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر و تقدیر از خانواده معظم آنان، برگزاری کلاسهای آموزشی در محلات آسیب خیز، نصب بنر، توزیع بروشور و پوستر در محلات پر رفت و آمد و برگزاری مسابقات ورزشی با محوریت پیشگیری اعتیاد در شهرستان پرداختند.

کد خبر 81511

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد